Woodforest National Bank

17 lutego 2021
Category: Uzyskać Więcej

Masz problemy z Woodforest National Bank?

Obsługa klienta
Pon 7:00 – 20:00

Wt 7:00 – 20:00

Poślubić 7:00 – 20:00

Czw 7:00 – 20:00

Pt 7:00 – 20:00

Sob 7:00 – 20:00

Słońce Zamknięte

Adres

pocztowy P.O. Box 7889, The Woodlands, TX 77387-7889

Skargi i recenzje

Woodforest National Bank – Zamknięcie mojego konta

Doświadczam niesprawiedliwych, zwodniczych i obraźliwych praktyk. Zagroził mi Justin i moje konto konsumenckie się zmieniło.

Woodforest National Bank – Skradziona kartaUpuściłem swoją kartę debetową w gwiezdnych dolarach, ktoś ukradł moją kartę, a następnie nadal z niej korzystałem przez cały dzień, wydając prawie wszystkie moje oszczędności na koncie czekowym prawie 2000 dolarów Zadzwoniłem na policję i zgłosiłem to niesprawiedliwe Mam nadzieję, że dostanę pieniądze wróciłem naprawdę przerażony i tak zdenerwowany Nie wiem, dlaczego ktoś może wykorzystać kredyt na szalone kwoty, nawet nie prosząc o kod pocztowy, nic Chciałbym, żeby bank przynajmniej wysłał mi alert Nigdy nie wyobrażałem sobie, że ktoś mógłby odebrać moją kartę i użyć to straciłem na słowa, na których straciłem dużo pieniędzy

Dodaj swoją opinięChcielibyśmy zebrać kilka szczegółów. Proszę wysłać e-mail z danymi kontaktowymi na adres [protected] @ woodforest.com.

Mój ojciec niedawno zmarł 30 maja 2020 roku. Byłem obecny przy otwieraniu konta i wymienił mnie jako beneficjenta. Przedstawiłem akt zgonu i wydałem oświadczenie, że (wygasł) nie będą, z wyjątkiem Id. Próbowałem odnowić identyfikator online, ale muszę to zrobić osobiście. DPS świadczy jedynie ograniczone usługi z powodu pandemii Covid 19, a najwcześniejsza data wyznaczenia mnie to wrzesień 2020 r. Posiadam akt urodzenia, kartę SS oraz dowód zamieszkania i poświadczone notarialnie pełnomocnictwo. Mam koszty pogrzebu, koszty utrzymania. i zbieracze Bill. Musi istnieć wyjątek od tej reguły. To jest takie złe.

J. Price w San Antonio.

Dodaj swoją opinięReklamacja została zbadana i rozwiązana ku zadowoleniu klienta.

Słyszymy twoją frustrację. Chcielibyśmy uzyskać więcej szczegółów. Czy możesz wysłać wiadomość e-mail na adres [protected] @ woodforest.com z danymi kontaktowymi, abyśmy mogli się z Tobą skontaktować?

Kupiłem przekaz pieniężny (# [chroniony]) w celu zaspokojenia roszczenia sądowego w wysokości 533 dolarów przeciwko mnie przez mojego byłego właściciela W październiku 2018 r., Który zrealizował, ale nie wysłał powiadomienia o tym do właściwego sądu w ostatnim sprawdzić moją zdolność kredytową odkryłem, że się tam wyświetla, zwróciłem się do nich o dowód wpłaty, aby udowodnić sądowi, że spełnił mój obowiązek, a oni nalegali, że ponieważ był ich klientem, nie mogą dostarczyć mi dowodu, ponieważ to podzielił się danymi klienta, powiedziałem im nawet, żeby dostali list, w którym po prostu stwierdzili, że przekaz pieniężny został zrealizowany, odmówili, mówiąc, że mój zakup przekazu był wystarczającym dowodem, jest to wyraźne nadużycie moich praw pokaz znacznego nastawienia do klienta.

Wszystko, czego potrzebuję, to wypełnienie zobowiązań wobec mnie, które po prostu potwierdzą, że przekaz został zrealizowany.

Dziękuję

Dodaj swoją opinięReklamacja została zbadana i rozwiązana ku zadowoleniu klienta.

Dziękujemy za poświęcenie czasu na rozmowę z nami na ten temat. Napisz do nas, jeśli potrzebujesz dalszej pomocy.

We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy